martes, 29 de marzo de 2011

SÓC UN ASE O NO?

De veritat creieu que sóc tan burro? Sé que més de la meitat de vosaltres ho penseu, però espero que només siguin intuïcions meves. Sempre m’he preguntat perquè la gent es pensa que sóc un inútil i arribo a la conclusió que em defineixen així per diversos motius: no se m’he donen bé les matemàtiques i no sé parlar el francès, ni l’anglès i cometo errors ortogràfics en les altes llengües. Sóc burro per aquests motius? Són tan horribles? Crec que no tinc cap cosa positiva a part de la sinceritat, cosa que m’ajuda realment. Expliqueu els meus defectes als vostres companys i feu-me servir per demostrar que intel•ligents i ben apanyats i tan perfectes que sou vosaltres. Es pensen que ser burro és un defecte? Jo diria ...

No hay comentarios:

Publicar un comentario